TÜ TÜ MAŞALLAH TÜTÜYE:))) (PRENSES ELBİSEM / PRINCESS DRESS)

Pazar, Nisan 26, 2015

nilgunozenaydin.com-PRENSES ELBİSESİ-PRINCESS DRESS-tütü-tütü dikimi-tütü nasıl dilir?
Ve beklenen an:) Daha önce dediğim gibi prenses olmasak da içimizde kalmasın diye bir tütülü prenses kıyafeti diktim. İyiki bu rengi seçmişim de diyorum sonuca ulaşınca. Bu elbiseye gidecek iki renk var bence:
Biri pudra, diğeri vizon rengi. Bize olsa olsa yaşımız itibariyle kraliçe elbisesi olur:) Çünkü küçük bir prensesim var benim. Ona da yakın zamanda bir tütü dikicem. Kumaşlar alındı. Dikince sizlerle paylaşıcam.
Gelelim elbisemin ayrıntılarına; Kumaş olarak 10 m tül kumaş, astarı jarseden 1.80 m, üst kuplu kısım için 1m koton kumaş, Üst yaka ve kol detayı için de esnek ince tül de 1 m, güpür de 1m  aldım ama daha az kullandım. Patching yaptığım için. Tüldeki etekte hiç dikiş yok tam 360 derecelik bir daire kestim. Bu boy olması için  çapı1.80 m. Ortaya bir daire kesiyorsunuz beli oluşturmak için. Bu yüzden aldığım tülün eni 2m olduğu için hiç kesik olmadan dairemi oluşturdum. Dikiş olmaması da eteği daha mükemmel yaptı. Elbisenin üst kısmını da kuplu yaptım. Kalıp yok kendim prova mankenimin üzerinde kalıp çıkarttım. İlk defa kuplu bir üst diktim. Malesef hiçbir dergide kuplu modele rastlayamadığım için kendim oluşturdum kuplu modeli. Ama sonuçtan çok memnunum. Bu işi biliyorum ben:)


nilgunozenaydin.com-PRENSES ELBİSESİ-PRINCESS DRESS-tütü-tütü dikimi-tütü nasıl dilir?

Elbisenin dikim aşaması pek uzun sürmedi...
nilgunozenaydin.com-PRENSES ELBİSESİ-PRINCESS DRESS-tütü-tütü dikimi-tütü nasıl dilir?
 Size güpürü işlemeden önceki halini de göstermek istedim. Ben abiyelere sporluk katmayı seviyorum. Bu yüzden yakayı spor yuvarlak yaka yaptım. Ön kısımda tül pencere oluşturdum ve bedendeki kumaştan yakaya ince biye yaptım. Arkasına da komple bele kadar gizli fermuar diktim.
nilgunozenaydin.com-PRENSES ELBİSESİ-PRINCESS DRESS-tütü-tütü dikimi-tütü nasıl dilir?


Ama asıl beni yoran güpürü üzerine işleme kısmı. İşte bu çok vaktimi aldı. İki gün boyunca diyebilirim ki güpürleri muntazam bir şekilde tutturmak istedim. Önce toplu iğnelerle kendimce yerlerini oluşturdum.
nilgunozenaydin.com-PRENSES ELBİSESİ-PRINCESS DRESS-tütü-tütü dikimi-tütü nasıl dilir?


Ve kestiğim güpür detaylarının uçlarını da az yakarak kenarları netleştirdim. Ardından elbiseye kendi rengindeki iple el dikişiyle tutturdum. Saatler, saatler, saatlerimi aldı. Ama güzel bir sonuç oldu bana göre, bilmem size göre nasıl?
nilgunozenaydin.com-PRENSES ELBİSESİ-PRINCESS DRESS-tütü-tütü dikimi-tütü nasıl dilir?
Bir de benim üzerimde görün istedim...
nilgunozenaydin.com-PRENSES ELBİSESİ-PRINCESS DRESS-tütü-tütü dikimi-tütü nasıl dilir?
nilgunozenaydin.com-PRENSES ELBİSESİ-PRINCESS DRESS-tütü-tütü dikimi-tütü nasıl dilir?
Ve böyle bir elbiseyle böyle bir koltukta oturmak yakışır, ne dersiniz? Sevgiler...
nilgunozenaydin.com-PRENSES ELBİSESİ-PRINCESS DRESS-tütü-tütü dikimi-tütü nasıl dilir?

AYNI KATEGORİYE AİT DİĞER YAZILARIM

59 comments

  1. tek kelimeyle harika olmuş üstelik çok emk verilmiş sizi kutlarım öğretmenim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle tam bir prenses.Rengine, modeline, güpürlerin işlenişine, kalıbın duruşuna ve tabii ki sizde ki duruşuna bayıldım. Çok uğraşmışsınız ama sonuç mükemmel. İçimi açtı resimler, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Çok naziksiniz...

      Sil
  3. tek kelimeyle harika olmus ellerinize saglik tam bir prenses olmussunuz bence ayrica kralice olmaniz icin yasiniz bence daha genc ayrica insan hissettigi yastadir:))

    YanıtlaSil
  4. Renk harika,siz muhteşem daha ne olsun:)) çok yakışmış,emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem görünüyor hem elbise hem sen! son derece zarif bir elbise, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın arkadaşım, Sizlerden bunları duymak ayrıca güç veriyor bana.

      Sil
  6. Bayıldımm, sen bitanesin yaaa, o kadar güzel bir havan var kiii, prenseslere taş çıkartan cinstenn....güzel günlerde giy tatlımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meleğim ne güzel yazmışsın, mest ettin beni:)

      Sil
  7. çok güzel olmuş hocam tek kelimeyle harika.. el beceriniz müthiş hazır alınmış elbiselerden bin kat daha güzelllllllll bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OOOh Ne ala:) Süper yorumlar...

      Sil
  8. Evett. Beklenen an geldi. Öncesinde kumaşlarını gördüğümüz elbise, şimdi kraliçenin üzerinde. Gerçekten çok yakışmış.. Kusursuz bir işçilikle mükemmel bir sonuç. Güle güle giyin. Eşinizle mutluluklar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E bugün bu yorumlarla ego tavan yapar:) Şaka bir yana çok mutlu oluyorum sizin güzel yorumlarınızla...

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Nahide Hanımcım:) Sevgiler, size de mutluluklar...

      Sil
  9. Çok çalışkan ve beceriklisiniz.Bravo size. Çok yakışmış. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çok çok güzel ve emeği bol bir çalışma olmuş. Elinize sağlık. Güzel günlerde mutlulukla giyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma hanımcım çok teşekkür ederim..

      Sil
  11. Harika bir renk modeli de çok güzel yakışmış :)

    YanıtlaSil
  12. Nilgün hanı yaptığınızher şey gibi bu da harika olmuş.vesize çook yakışmış.Yalnız bir ricam var.resimlerde biraz daha gülümserseniz daha hoş gözükürsünüz.Nacizane fikrim.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi bundan sonra daha fazla gülümsiycem. Teşekkür ederim.

      Sil
  13. Nilgün elbisen çok yakışmış,danteller,tüller,güpürler tam senlik bir elbise ...İyi günlerde giy,koltuktaki foto da çok güzel olmuş :) sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim meslektaşım:)

      Sil
  14. 41,5 kere masallah diyorum. Tulu dikissiz kesmek cok iyi fikir olmus, zira etekte chic durmuyor dikis. Tek kelime ile sahane olmussun pamuk prensesssss
    Koltuktaki asalet muazzam!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlüde hanımcım çoooook teşekkür ederim. Ne güzel de yazmışsınız. Ayrıca diğer yorumunuzu da dikkate aldım. Teşekkür ederim. İyiki varsınız.

      Sil
    2. Evet dikkat ettim:) Ben ters yazmisim ama siz anlamissiniz onu:)) Genis olan sag sutun degil orta. Birazcik daha daraltmaniz gerekiyor. Ortayi daraltip sagi biraz daha genisletirseniz tam olacak. Yaptiktan sonra onizlemede gorebilirsiniz olup olmadigini. Tabi bende bakarim yine. Sevgiler...

      Sil
  15. Bu yorumu yayinlama lutfen:) Sag taraftaki genisligin cok fazla orayi sablondan biraz daraltirsan yayinlarin, reklamlar, izleyici butonun falan daha rahat gorulecek. Suan yarisindan biraz fazlasi gorunuyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Çok zarif olmuş, renk seçimi, modeli, görünümü ile nefis...
    Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. tek kelimeyle harika:) siz bu işi biliyorsunuz.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  18. Çok çok çok güzel olmuş ellerinize saglik guzel günlerde giyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler... sevgiler...

      Sil
  19. Mükemmel desem az gelir, süper desem az gelir, şahane desem az gelir. Ayyy ne diyeceğimi şaştım artık. valla Türkçem yetersiz kalıyor. Böyle güzel parçalar dikip eziyet etmeyin insanlara Nilgün hanım. Şaka bir yana kimse elinize su dökemez. Tebrik ederim. Çooook öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben de sizi bekliyordum. Gözüm mail kutularında kaldı:))) Yine mükemmel bir yorum. Çok naziksiniz. Sizin o Süper Türkçeniz herşeye yeter. Beni onore ettiniz. İyiki varsınız. Sevgiler...

      Sil
  20. vaooow harikasın. tacın eksik. koltuk ta tam olmuş ama :) eşin çok şanslı bir erkek olduğunun farkında belli oluyor gururla durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, öyle mi durmuş demek. Ben de yorumunuzu eşime okudum. Nasıl anlamış der gibi bi ifade vardı yüzünde:) Canım çooook sağol. Güzel yorumuna ayrıca teşekkür.

      Sil
  21. Nothing.. Thanks...

    YanıtlaSil
  22. Thanks dear...

    YanıtlaSil
  23. çok hoş olmuş ellerinize sağlık renk modele süper yakışmış ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. wow you are indeed incredible. please follow me back

    www.braveheartnaija.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. Harika olmuş,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  26. ellerinize emeğinize sağlık gerçekden harika olmuş çok beğendim

    YanıtlaSil
  27. çok güzel olmuş..:-))

    YanıtlaSil
  28. ellerine saglik Nilguncum, ne kadar çok emek var bu elbise de ama degmis harika olmus sana da çok guzel yakismis

    YanıtlaSil
  29. offf bayıldım bayıldımm... sipariş mi versem size.. gözüm kaldı :D :D
    elinize sağlık size de çok yakışmış maşallah .)

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel olmuş, size de çok yakışmış, maşallah! Renk ve güpürler modele çok uymuş. Bu kalıbınızdan daha birkaç elbise çıkarırsınız siz :)

    YanıtlaSil
  31. WOW!Good job!I like your dress.So simple and elegant :x I`m following you on GFC, please follow me back :*
    x0x0, Zuzu

    www.zuzulicka.ro

    YanıtlaSil
  32. harika olmuş hayran kaldım çok güzel dikmişsiniz emeğinize değmiş kumaş seçimi renk çok iyi çekimler de çok hoş Allah mutluluğunuzu daim etsin sevgiler....:)))

    YanıtlaSil
  33. Canım yine harikasın. Elbisenin rengi çok tatlı. Modeli çok şık. ... içindeki de bir o kadar güzel. .. ne diyeyim üçü bir arada... tü tü tü masallah

    YanıtlaSil
  34. Aman Allah'ım gerçekten bir prenses gibi nasıl da güzel olmuşsunuz! ve en önemlisi de sizin tasarımınız ve el emeğiniz olması.... nasıl güzel detaylar, harika düşünülmüş ve işlenmiş, hayran kaldım resmen... Ellerinize sağlık, güzel günlerde kullanın:)))

    YanıtlaSil
  35. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  36. Cok zarifsiiniz , cok zevklisiniz. Bu elbise benim en cok begendigim elbiselerin basinda gelir. Sizede o kadar yakismis ki. Tam bir prenses olmussunuz

    YanıtlaSil
  37. Tek kelime ile harika olmuş :) Sizede çok yakışmış :)

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar