TAKI TASARIM ZAMANI ( JEWELLERY DESIGN TIME)

Cuma, Nisan 17, 2015

JEWELERY DESIGN
Takı tasarım yapmaya ne dersiniz. Herkesin ama herkesin kolaylıkla yapabileceği bir kolye tasarımını paylaşıyorum sizlerle. Bahar geldiyse; kelebekler, çiçekler açsın bizde.
Bunun için malzemeler; kolye aparatları( tercih size kalmış), metal halkalar, kargaburun, kelebek boncuklar( tercihe bağlı), metal zincir,misina,iğne. Bu kargaburundan muhakkak eve alın derim, çünkü varolan herhangi bir kolyeniz varsa ve biryerinden kopmuş ya da çıkan aparatı varsa kargaburun hemen imdadınıza yetişir:

Kolyemizi tasarlamak bize kalmış. Siz istediğiniz yere kuşu böceği koyarsınız:)

Metal halkalarla birleştirdiğimiz aparatları bitirdikten sonra zincirle sonlandırıyoruz. Ben aldığım minik kelebekleri de misina ile Büyük çiçeğimin üstüne diktim. Siz ister yaparsınız, ister yapmazsınız; paşa gönlünüz bilir. Ve bizim sonuçta bu:
takı modelleri, kolye modelleri
necklace models
Sevgiyle kalın....

AYNI KATEGORİYE AİT DİĞER YAZILARIM

15 comments

  1. Çok hoş olmuş tatlım ellerine sağlık
    Bana da beklerim
    http://biraltibirsifir.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. I love this necklaces!!

    NEW POST!!
    http://passionforfashion21.blogspot.it/2015/04/piccoli-pensieri-da-roma.html

    YanıtlaSil
  3. yine çok güzel olmuş:) elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Orjinal işleri çok seviyorum. Sıra dışı olmalı ve herşey bir örnek olmamalı. Bu yüzden yaptığınız tasarımlar çok hoşuma gidiyor. Sanki her biri bir hikaye anlatıyor...Mesela bu kolyenin renkleri gayet sade olsa da baharı anlattığı kesin. Ellerinize sağlık...)

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Great post
    Would you like to follow each other ? I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    YanıtlaSil
  7. Great !!

    http://gossipmagazine2000.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel!!! Benim hiç el becerim yok :( Ben de istiyorum bundan hocam BAYILDIM!!!

    YanıtlaSil
  9. Cute necklace...Have a great weekend.

    YanıtlaSil
  10. Baharlık bir kolye olmuş tam ;)

    YanıtlaSil
  11. How lovely creation! You have a talent, the necklace looks beautiful :)) Followed your blog, if you want you can check out mine and maybe follow back. Have a lovely day! xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar